شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 11
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی تسکو TCG 11

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

نوع درگاره خروجی: درگاه خروجی USB، دارای کابل MicroUSB

سازگار با: گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک و تمام دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 11

با خرید شارژر فندکی دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل یا تبلت خود در درون خودرو و در حین رانندگی نباشید! این وسیله برای رانندگان آژانس یا دیگر افرادی که مدت زمان زیادی از طول روز خود را درون ماشین سپری می کنند، یک انتخاب ایده آل است و با تبدیل برق خودرو به جریان مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال، شارژ گوشی شما را درون ماشین تأمین می کند.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 11

  • انواع دستگاه های دیجیتال را درون خودرو شارژ کنید

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 11 با اتصال به فندک ماشین ولتاژ 12 تا 24 ولتی باتری خودرو را به ولتاژ 5 ولتی تبدیل می کند. این میزان ولتاژ برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک و تمام دستگاه های دارای پورت USB مناسب است. توجه داشته باشید که از شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 11 در حالی که ماشین خاموش است استفاده نکنید؛ چرا که این کار باعث تخلیه باتری خودرو می شود.

انواع دستگاه های دیجیتال را درون خودرو شارژ کنید

  • مجهز به دو پورت خروجی

از طریق شارژر فندکی تسکو مدل TCG 11 می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر فندکی دارای دو پورت USB 2.0 است و حداکثر شدت جریان 2.4 آمپر را ارائه می دهد. این میزان شدت جریان برای شارژ دستگاه های مورد نظر شما با سرعتی مطلوب کفایت می کند و نیازی به منتظر ماندن برای کامل شدن شارژ دستگاه نخواهید داشت.

شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 11 همراه با یک کابل MicroUSB ارائه می شود. از این کابل برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی می توانید استفاده کنید. کابل همراه شارژر فندکی تسکو TCG 11 دارای طول یک متر است و از جمله مشخصات آن می توان به مقاومت بالای آن در برابر گره خوردگی، در هم پیچیدن، پاره شدن، کشیدگی و قطعی اشاره کرد.

مجهز به دو پورت خروجی

  • تفکیک خروجی شارژ برای دستگاه های اندرویدی و iOS

یکی از ویژگی های قابل توجه شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 11 تفکیک خروجی های آن برای شارژ دستگاه های اندرویدی و iOS است. بر روی بدنه این شارژر فندکی و در کنار پورت های آن، دستگاه های قابل شارژ با هر پورت نوشته شده که به استفاده راحت تر از شارژر کمک زیادی به شما می کند.

تفکیک خروجی شارژ برای دستگاه های اندرویدی و iOS

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 11

  • سبک، جمع و جور و با دوام

از آنجا که بدنه شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 11 از پلاستیک مرغوب ABS ساخته شده، خیالتان بابت دوام و مقاومت بالای آن در برابر آسیب های احتمالی راحت خواهد بود. بنابراین این شارژر فندکی به آسانی در صورت سقوط از ارتفاع کم (مانند رها شدن از دست)، خراشیدگی، فشار بیش از حد و ضربه صدمه نخواهد دید. شارژر فندکی تسکو TCG 11 دارای وزن فقط 25 گرم است و به راحتی هر چه تمام تر در انواع خودرو قابل استفاده می باشد.

سبک، جمع و جور و با دوام

جمع بندی

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 11 یک وسیله کوچک اما بسیار کاربردی است که سرعت و کیفیت مناسبی را در شارژ کردن انواع دستگاه های دیجیتال به شما ارائه می دهد. از جمله ویژگی های این شارژر فندکی می توان به امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان، تفکیک پورت های خروجی برای شارژ دستگاه های اندرویدی و iOS، استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت و طول عمر بالا اشاره کرد.

شما می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 یا مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی ماشین و نحوه خرید اینترنتی شارژر فندکی تسکو TCG 11 را دریافت کنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی در رابطه با استفاده از این محصول، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما در این زمینه کمک کنند.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 11





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 21 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی